Banner kniha 7 pádů odpadu

KONTAKT

Prosíme, zkontrolujte svou emailovou adresu. Na vymyšlenou nebo chybnou emailovou adresu vám nedokáži — ani při nejlepší vůli — zaslat odpověď. Popřípadě pište rovnou na e-mail: info(at)concept42.cz

V případě zájmu o spolupráci (reklama, odkazy): martin(at)concept42.cz

Skvěle. Email byl odeslán.

Vaše data a obsah korespondence ihned maži.

Nuchovávám je a nic Vám nebudu posílat.

 Třídeniodpadu.cz se neangažuje v obchodováním s odpady nebo jejich likvidací. 

Tyto stránky byly uvedeny do provozu poprvé na jaře roku 2007. Projekt není financován žádnou formou podpory z veřejných zdrojů. Je podporován ze soukromých finančních prostředků a z výnosů reklamy. Majitel a šéfredaktor projektu: Martin Hobrland > poslat mail. Osobní stránky. Stručnou historii tohoto projektu si můžete přečíst ZDE.

 

Cílem stránek je poskytovat informace o odpadech a jejich třídění, likvidaci a potažmo o životním prostředí. Dále u upcyklaci, re-use a remanufacturingu. Cílem není poskytovat odborné informace z oblasti odpadového hospodářství, recyklačních technologií, logistiky nebo legislativy. Na toto téma existuje mnoho vynikajících specializovaných webů, z nichž některé jsou i srozumitelné. 

 

Tříděníodpadu.cz se distancuje od hnutí tzv. enviromentalismu nebo jak se to vlastně píše. „Environment“ je anglický výraz pro prostředí. Pokud k němu budeme připojovat jakýkoli "ismus” a začneme tomu věřit, nedopadne to dobře. 

Chcete podpořit tříděníodpadu.cz?

Kupte si některou z knih vydavatelství Concept42.

Internetové stránky trideniodpadu.cz mohou obsahovat tzv. cookies třetích stran, které provozovateli slouží k získávání anonymních statistik o návštěvnosti a typickém chování uživatelů. Tyto třetí strany zpravidla neukládají v souvislosti s používáním cookies žádné osobní údaje, neboť jim identita uživatele není známa (za předpokladu, že uživatel není současně registrovaným uživatelem produktů dané třetí strany, např. Google).

Provozovatel webu trideniodpadu.cz v žádném případě nevyužívá osobní data návštěvníků k marketingovým účelům.

Banner Virga